SPOŁECZNE ROSZCZENIA

Dla ułatwienia porównań, tekst testowej analizy przypadku jest numerowany analogicznie do podanych poniżej pytań.Wydział odszkodowań firmy ubezpieczeniowej Shawmut Security Insurance Company wykazuje się niejednoznacznymi wynikami. Z jednej strony, wypłaty odszkodowań wysoce przekraczają normy w tej branży; z drugiej strony, agenci firmy narzekają, że tracą wielu klientów ze względu na powolność i nieuprzejmość pracowników obsługujących roszczenia z tytułu szkody.Roszczenia stanowią ważny element w działaniu firmy. Całą operacją kieruje wiceprezes Claudia H. Podlega jej dwóch dyrektorów – jeden odpowiedzialny jest za ocenę roszczeń, a drugi za obsługę odszkodowań. Każdemu dyrektorowi podlega kilku kierowników. Zatrudnionych jest także kilkudziesięciu rzeczoznawców, oceniających roszczenia (i podlegających kierownikom oceny roszczeń) oraz kilkudziesięciu pracowników obsługi roszczeń (podlegających kierownikom obsługi odszkodowań). Działalność oceniania roszczeń odbywa się w zasadzie w głównym biurze, jest operacją wewnętrzną. Działalność obsługi odszkodowań odbywa się w zasadzie w terenie, jest operacją zewnętrzną.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *