MODYFIKOWANIE ZACHOWAŃ

Roscoe L. jest nocnym recepcjonistą w dużym motelu w jednej z popularnych miejscowości wypoczynkowych. Dan D., dyrektor motelu, zaproponował Roscoe’owi: „Oprócz wykonywania normalnych obowiązków związanych z rejestrowaniem i wyjazdami gości chciałbym, żebyś sprawdzał i dopisywał do wszystkich rachunków pokojowych opłaty za obsługę kelnerską w pokojach po godzinie dwudziestej pierwszej. Powinie­neś mieć na to wystarczająco dużo czasu, ponieważ po tej godzinie już niewiele się dzieje w recepcji. Oczywiście, twoje wynagrodzenie wzrośnie o 75 dolarów tygodniowo za podjęcie się tej dodatkowej odpowiedzialności”. Okazja na powiększenie swoich zarobków spodobała się Roscoe’owi, wierzył także, że dyrektor dotrzyma swojej części umowy. Nie był jednak pewien co do swoich umiejętności w odpowiednim wykonywaniu koniecz­nych działań związanych z księgowością, o czym poinformował dyrektora. Co może uczynić dyrektor motelu, by zwiększyć wiarę Roscoe’a we własne umiejętności prawidłowego wykonania tej pracy?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *